Blog

Τι γνωρίζετε για το ΠΕΑΠ;

Το Πρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Ηλικία (ΠΕΑΠ), που σχεδιάστηκε από ειδικούς εμπειρογνώμονες και πανεπιστημιακούς και το οποίο έχει ήδη αποσπάσει δύο πανευρωπαϊκές διακρίσεις, επιδιώκει μεταξύ άλλων: να εξοικειωθούν οι μικροί μαθητές με μια γλώσσα διαφορετική από τη δική τους και να ευαισθητοποιηθούν περισσότερο [...]

22 Φεβρουαρίου 2017|

Τι Περιμένει ο Εκπαιδευτικός από τους Γονείς

Η σχέση γονιού και εκπαιδευτικού δεν θα πρέπει να είναι ανταγωνιστική ούτε εχθρική, όπως πολύ συχνά διαπιστώνεται. Εξάλλου ως σύμμαχοι μπορούν να επιτύχουν πολλά περισσότερα για το καλό του μαθητή. Μάθετε τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε το παιδί σας χωρίς να παρεμποδίζετε το [...]

22 Φεβρουαρίου 2017|

Το Σύνδρομο της Ελλειματικής Προσοχής

Το σύνδρομο της ελλειματικής προσοχής αποτελεί ένα συχνό πρόβλημα που αναγνωρίζεται κατά τη σχολική ηλικία κι έχει να κάνει με δυσκολίες στη μάθηση και στη συμπεριφορά. Ποια είναι τα σημάδια που πρέπει να μας υποψιάσουν; Παίζει συχνά και νευρικά τα χέρια και τα πόδια του [...]

22 Φεβρουαρίου 2017|

Πώς Μαθαίνουν τα Ελληνόπουλα Ξένες Γλώσσες

"Πώς μαθαίνουν τα Ελληνόπουλα ξένες γλώσσες;" Η απάντηση στο ερώτημα αυτό δίνει χρήσιμες πληροφορίες για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της εκπαιδευτικής ύλης. Η εισαγωγή της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχει δώσει τη δυνατότητα και την ευκαιρία σε ερευνητές να μελετήσουν τις [...]

22 Φεβρουαρίου 2017|

Όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα

"Όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα" συστήνουν οι ειδικοί, καθώς η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας σε μικρή ηλικία είναι ιδιαίτερα επωφελής για τους μαθητές. Ωστόσο, απαιτεί χρόνο και συστηματική επαφή με τη γλώσσα. Για το λόγο αυτό, είναι ουσιαστικό να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να κατανοήσουν [...]

22 Φεβρουαρίου 2017|

eTwinning Plus

Το δίκτυο ηλεκτρονικής αδελφοποίησης eTwinning, το οποίο από το 2005 ενθάρρυνε 100.000 σχολεία σε 33 Ευρωπαϊκές χώρες να επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω του διαδικτύου, επεκτείνεται στην Αρμενία, το Αζερμπαϊτζάν, τη Γεωργία, τη Μολδαβία και την Ουκρανία και γίνεται eTwinning Plus. Έτσι, οι χώρες αυτές θα [...]

21 Φεβρουαρίου 2017|

Αντιμετώπιση της Σχολικής Βίας

Δέκα οδηγίες δίνει προς τα σχολεία εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας για την αποτελεσματική πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και της επιθετικότητας μεταξύ των μαθητών οι οποίες έχουν ως εξής: Διαμόρφωση καλού σχολικού κλίματος επικοινωνίας, διαλόγου και εμπιστοσύνης, ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Το κλίμα [...]

21 Φεβρουαρίου 2017|

Cyber-bullying (Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός)

Το Cyber-bullying (ηλεκτρονικός εκφοβισμός) ως σύγχρονο φαινόμενο, έχει αρχίσει να παίρνει μεγάλες διαστάσεις στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Πολλά είναι σήμερα τα άτομα που έχουν πέσει θύματα διαδικτυακών-ηλεκτρονικών εκφοβιστών. Πολλοί βλέπουν να δημοσιεύονται φωτογραφίες τους χωρίς την άδειά τους, να παρενοχλούνται σεξουαλικά ή/και να βλέπουν [...]

21 Φεβρουαρίου 2017|

Ενάντια στο Σχέδιο Αθηνά

Ενάντια στο σχέδιο Αθηνά τάσσεται η ακαδημαϊκή κοινότητα του ΑΠΘ, σύμφωνα με την οποία συζητείται η συγχώνευση των Τμημάτων Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής και Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας σε ένα υβριδικό Τμήμα Ξένων Γλωσσών. Διαβάστε παρακάτω την επιστολή του κοσμήτορα προς το Υπουργείο Παιδείας. "Η Κοσμητεία [...]

21 Φεβρουαρίου 2017|

Οι Ευρωπαίοι και οι Γλώσσες τους

Σύμφωνα με έρευνα του 2012 που διεξήχθη από το τμήμα "Ανάλυση της Κοινής Γνώμης" της Ευρωπαϊκής Επιτροπής οι Ευρωπαίοι έχουν πολύ θετική στάση στο θέμα της πολυγλωσσίας: Σχεδόν όλοι οι Ευρωπαίοι (98%) θεωρούν ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών είναι χρήσιμη για το μέλλον των παιδιών [...]

20 Φεβρουαρίου 2017|
Go to Top